torsdag 28 april 2011

Torsdagen den tjugoåttonde april tvåtusenelva

Jag är glad för att illamåendet har lagt sig en smula. Istället har min pollenallergi tagit över med en konstig yrsel som följd. Blir så trött på detta! Efter matchen i tisdags blev jag helt yr, svimfärdig, kraftigt illamående som att jag skulle spy när som och helt skakis. Det kan ju omöjligt vara meningen att man ska behöva ha de såhär? Det är som en jävla jojjo detta. Ena stunden mår man tipp topp andra stunden mår man skit. Då börjar vi hoppas på morgon istället.

Jag vet att det är smidigast att ha det såhär och ska försöka att inte klaga. Men jag måste spy ut det ibland för det är fasen ingen hit att må illa dag ut och dag in. Senare idag kommer jag troligen skriva om hur lycklig jag är, för trots allt är jag det. Jag är lycklig trots att jag mår illa, är förbannad osv. För i mitt liv finns den person som jag skulle ge upp hela världen för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar