onsdag 28 april 2010

Sjukdomar

Alla blir vi det.. oftast vid mindre passande tidpunkter. När vi absolut inte har tid, eller just när vi har tid fast vi har planerat den till roligare saker än jobb, skola etc.. Det infaller alltid under dessa perioder i livet.. iaf för mig. Och knappast är jag väll ensam om detta. Det låter bittert och är bara en bråkdel av vad det är.. Trots allt är jag ganska bra på att vara just bitter, förbannad och allmänt tanklös. Skönt att man är bra ngt iaf :)

Jag drömde att du viskade att det inte va någon fara, att allt kommer ordna sig till slut. Jag drömde oxå om trasiga kläder, hunger, falskhet och blod.. massor av blod. Allt i samma dröm, jag vet inte hur det hänger ihop, om det ens gör det.

En liten del som gör stor skilland i det stora hela. Det är inte rätt! Jag känns inte rätt!? Eller det är inte rättvist mot mig.. allt går över även om det stannar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar