torsdag 5 april 2012

5 veckor senare

Drömmer så sjukt konstiga drömmar om nätterna. Men sover iaf väldigt djupt. Vaknar inte när Oskar kommer och lägger sig, vilket jag alltid gjort innan. Antar att det beror på att det är jobbit för min hjärna med alla tankar som ska bearbetas. Idag är det fém veckor sedan och visst känns det bättre men det hugger till då och då i mitt hjärta. Jag saknar min lilla räka så otroligt mkt. Kan inte låta bli att tänka på hur jag had varit nu om.. Men livet måste gå vidare trots allt och trots att jag blir galen på kroppen som strular en smula. Känns lite som att bära en mask hela dagarna. En mask för att dölja det jag känner där inne. Oro och rädsla för framtiden!

Idag är det jobb 10-17.15 sen ska jag gosa ner mig i Oskars famn.

Älskade lilla du <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar