lördag 15 september 2012

Lördagen den femtonde september tvåtusentolv

I torsdags blev det ett minst sagt misslyckat besök i Linköping. Mitt på dagen fick jag för mig att åka dit, kändes som en bra ide och förhoppningsvis inte så mkt folk eftersom det var torsdag. Åkte dit med gott humör. Så fort jag parkerat och går in på Ikea blir jag trött, känner mig febrig och mådde dåligt. Gick ändå en vända på både Ikea och ikano utan att hitta ngt alls, köpte endast en almanacka till Oskar. Bestämde mig för att äta en bit. Mådde ännu sämre och lämnade halva tallriken och begav mig hemåt, väldigt besviken och trött! Dröjer nog innan det blir en spontan resa igen..

Idag har jag haft soft dag! Sov länge, åt frukost i lugn och ro, vilade lite, plockade i köket, handlade, fixade lunch och nu vilar jag lite igen. Oskar är på rally och när han kommer hem blir det god mat och mys med tända ljus <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar