torsdag 1 november 2012

Älskade lilla bus!

Hittills har min dag varit underbar! Fått se vårt älskade lilla bus sprattla omkring och allt var perfekt. Har med all säkerhet börjat känna lilla bus sparka sa hon oxå, eftersom moderkakan ligger i bakvägg. Är det jag trott, för en vecka sedan var det tydligt att det var lilla bus. Är så lycklig för Oskar och lilla bus! Min fina älsklingar. Svårt att förstå att det är sant, vill bara fortsätta titta!! 

Kanske kommer bloggen börja handla lite mer om lilla bus nu ;) 

8 månader sedan lilla räkan försvann, på dagen. Våran älskade lilla räka, aldrig glömmer vi dig. Men idag är jag i v 18+0 med älskade lilla bus! Vårt älskade lilla bus <3 div="div" nbsp="nbsp">

1 kommentar:

  1. Tråkigt att det gick som det gick med er lilla räka, men åhh vad glad jag blir när jag för höra att allt är bra med er lilla bus :)

    Jag ser framemot o läsa om bus :P

    SvaraRadera