lördag 28 juni 2014

Längtan, väntan och förväntan

Jag längtat efter fel saker just nu.. Jag vill inte ner.. Jag vill upp. Men istället har jag ångest över massa saker som jag ändå inte kan påverka. Kanske hade jag inte haft ångest om de gick att påverka? Mitt hjärta slår i 160 och har gjort de senaste dagarna. Jag känner mig stressad och tankarna flyger hej vilt. 

Jag vill landa, njuta och låta tiden ha sin gång. Men allt bara krockar.. Jag vill börja jobba men jag vill inte lämna bort Olivia på dagis. O och jag vill olika saker med familjelivet och det är jobbigt. Det är jobbigt att vänta utan att veta när väntan är över och då början en ny väntan. 

Imorgon ska vi åka till Rhodos och hälsa på Mie. Jag hoppas jag kan lämna min ångest, stress och mina tankar hemma. Jag behöver det, vi behöver det.


Och du min älskade dotter, vad vore jag utan dig? Du är de vackraste i världen. Jag älskar dig mer än allt och gör precis vad som helst för dig. Min stora tjej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar