torsdag 25 februari 2016

Oj, vad tog tiden vägen?

Med tanke på detta långa uppehåll så får man väll luta sig mot att jag faktiskt inte mådde tipp topp när Colin var nyfödd. Precis som efter Olivia var det enormt mkt känslor i omlopp och bara tanken på att det kanske faktiskt var sista gången jag fick uppleva detta fantastiska fick mig att känna en enorm panik och stor sorg. Men vi får se vad framtiden bär med sig 😊 

I vilket fall som helst så har det ju hänt en hel del och Colin är ju snart hela 8 månader!! Vart tog den tiden vägen liksom? Han sitter själv och är i full färd med att börja åla, krypa verkar de som. Han har även börjat äta pyttelite mat och gått fram amning till flaska vilket var något av det värsta jag vart med om! Så tur det är över även om de verkar som vi får göra en till liknande historia från flaska till mat 😩 han är envis den där ungen! Smörgås går iaf ner, med smör och leverpastej. Så han får väll leva på det och välling för det går oxå hem. 
Olivia är stora tjejen, hon fyller ju snart 3 år. Kan inte för mitt liv förstå att hon funnits i mitt liv så länge. Hon som kom med ljuset på något vis efter den tunga hemska våren 2012. Hon är en sprudlande liten dam som verkligen vet vad hon vill. Hon älskar allt som är rosa och glittrar. Hon har till och med början på mellanavd, skutan nu på sommens förskola. Min lilla stora tjej ❤️ 

Tänkte jag skulle skriva ett inlägg om den dagen när Colin föddes oxå, mest för min egen skull men kanske finns det någon som tittat in då och då här fortfarande ☺️ 

Tjingeling så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar