torsdag 10 juni 2010

STUDENT 2006

Jag höll på att glömma.. men idag är det fyra år sedan jag var typ lyckligast på jorden. Skrek och va full och galen. Känslan var underbar och adrenalinet pumpade som aldrig förr. Känslan är ungefär dennsamma som när man åkt höjdskräcken på Liseberg, man är så lycklig att man överlevde ;) haha! Tiden går iaf väldigt fort.. Men antagligen är jag lika lycklig nu som då om inte mer nu. Imorgon kommer jag vara lika lycklig, det var jag inte för fyra år sedan. Då kändes hjärtat tomt och livet ganska meningslöst. Jag hade ju trots allt upplevt tre av de bästa veckorna i mitt liv.. så konstigt är det ju knappast. Nu vet jag att livet har så mkt mer att ge, så mkt mer minnen att samla. På fyra år har fler veckor blivit en del av den samlingen och det är er jag har att tacka. Ni gör varje dag till något BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar