tisdag 14 september 2010

20100914

Jag överlevde måndagen denna vecka oxå! Egentligen överlevde jag inte bara, jag känner mig starkare oxå. Idag gick jag upp utan större problem, har duschat och fixat lite till jobbet. Idag jobbar jag till 16.30, skönt med lite kortare dag :) ikväll ska jag åka till träningen och kolla och hoppas att jag blir sugen på att spela igen.

Du är kvar, samma på kvällen som på morgonen! Jag är förvånad än.. undra om jag kommer sluta förvånas ? Det är liksom konstigt, hur det kan kännas samma dygnet runt. Men det är jobbit ! Jag är inte van vid känslan och den gör mig rädd. Kontrollen är borta, fast det kanske inte är så farligt. Nu känner jag ju iaf ngt och jag vet vad jag känner ! Iaf för nu.. kasnke är det annorlunda imorgon vid denna tiden ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar