måndag 13 september 2010

Mina dagar..

Det som inte syns finns inte! Eller? Klart som fan att det känns iaf. Är så otroligt besviken, besviken på mig !! Och jag vet att ni är besvikna på mig. Jag vet inte vad det är men inget fungerar alls. Önskar jag kunde vrida tillbax tiden, tillbax till den tiden när jag ägde! När jag var pigg, frisk och skadefri!! För första gången funderar jag på helt och fullt allvar att lägga ner. Man tappar sugen när det inte fungerar som det ska. Det klaffar inte och jag vet inte om det är värt besvikelsen och smärtan.. ¨

Den andra känslan, underbar ena stunden.. nästa ett rent helvete. Jag antar att jag är bortom all kontroll och det gör mig livrädd! Totalt.. det är ngt nytt, liksom annorlunda från allt annat sedan tidigare. Det är liksom så bra att det känns dåligt. Du har tagit ngt som är mitt..

1 kommentar:

  1. Hoppas du snart känner dig bättre! tänker på dig! Puss <3

    SvaraRadera