onsdag 27 oktober 2010

Den tjugosjunde oktober tvåtusentio

Denna dagen har varit väldigt jobbig om man nu får klaga lite. Asså inte jobbig egentligen men att inte må bra tar på krafterna och humöret!! Har haft storsamling, planering, mat, veckans kompis med ettan och kalas med lekar på fritids.. efter det direkt till affären för att handla. Köpte så jag kunde laga taco, känner mig äntligen sugen på ngt att äta igen och då kan jag bara inte motstå det. Ska försöka orka med att tvätta ikväll oxå :S

Synd att jag glömde pengar hemma, har köpt Avatar av ett barn på jobbet och den hade kommit nu. Annars vet jag var jag hade suttit hela kvällen, nu får ja rota fram ngt annat att vila ögonen på..

Jag saknar dig och doften av dig gör att längtan blir starkare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar