tisdag 14 juni 2011

Tisdagen den fjortonde juni tvåtusenelva

Det blir inte alltid som man tänkt. Eller som man tänkt som man trott kanske det borde stå.. Så lätt man missuppfattar varandra, tar saker för givet.

Jag tror det blir bra iaf, kanske till och med bättre.

Min kropp mår inte bra. Jag är så trött att jag nätt och jämt orkar med nödvändigheterna i mitt liv. Att spela fotboll går på ren o skär viljestyrka. Idag är jag som ett ursketet äpple. Och om 50 minuter går jag på ett monsterpass, 9.30-0.00, 00.00-12.00. Ska alltså jobba i 26,5 h utan rast och st'ndigt i barngrupp. Om jag kommer va tröttare imorgon? Jag vill bara sova i min egen säng, tätt intill mitt hjärta.

I¨går vann vi iaf mot Aneby, vände 3-1 i halvlek till 3-5 i andra. Inte illa och jag gillar mitt IFK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar