tisdag 7 juni 2011

Tisdagen den sjunde juni tvåtusenelva - Till min Oskar

Jag är inte hel utan dig. Jag känner mig alldelles trasig och tom inuti som utanpå. Inget tycks hjälpa mot denna otroliga saknad av min Oskar, min stora kärlek och mitt liv. Jag vet att det inte är långt, att jag snart är i din famn igen.. men ibland räcker inte det. Idag är en sådan dag! Somnar med tomhet och vaknar med tomhet. Inte ens fotbollen är den medicin den en gång var. Efter gårdagens match längtade jag bara efter att få krypa ner tätt intill dig och pussa dig godnatt. Vakna brevid dig och känna dina andetag.

Om mindre än två månader är allt verkligt och mitt hem är ditt hem. För att vara exakt är det max 55 nätter kvar. Och troligen kommer jag tillbringa många av de dagar och nätter med dig men just nu känns det bara ensamt.

Jag älskar dig så mkt att jag saknar ord. Jag kan inte längre beskriva de känslor som finns inom mig och min kärlek till dig. Du är det bästa som hänt mig och det bästa som finns i mitt liv.

Förevigt din

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar