torsdag 28 juli 2011

En dag i glädje.

Jag vet nu, vet att du älskar mig, att du vill leva med mig, att du bryr dig om mig. Jag älskar dig, vill leva med dig och bryr mig om dig. Tillsammans <3

Jag tror på oss, att vi kan bygga ngt fint tillsammans. Det känns så bra igen och klumpen i magen är borta. Och det kommer, inte nu men kanske om ett år eller två. Nu växlar vi ner, tar det lungt. Köper den där sänggavlen som vi BÅDA faktiskt älskar och vill ha! Vi bygger upp ett liv tillsammans där vi inte tar varandra för givet. Vi gör det till vårat :)

Jag älskar dig så otroligt mkt!

Moaryd, en tanke till er. Ni är helt underbara, ni ställer upp jämt och alltid!

Icca, mitt hjärta! Vad skulle jag göra utan dig! Jag tror på dig och det du kan. Du är bra och kan bli precis vad du vill, låt inte andra hindra dig. Följ inte andras stigar, gör din egen. Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar