måndag 14 november 2011

Måndagen den fjortonde November tvåtusenelva

Måndagen avklarad, måste säga att det är skönt! Har varit lite strul idag som vanligt på måndagar, men skönt att det är fyra kvar bara till jul! FYRA! Inte klokt alls, jag kan liksom inte fatta det! Men SKÖNT!

Kom hem vid 17.30 tiden, har lagat lite mat som det tagit ca 40 min att försöka trycka i sig. Funderar på att gå ut och gå en sväng nu. Att springa är uteslutet, min kropp orkar inte :( Har kollat lite på gym i Tranås för att bygga upp mig igen. Oskar tkr det låter som en bra ide, funderar på att ta mig in en dag snart så man kommer igång. Fotbollen lägger jag troligen på hyllan, iaf ett tag.

Jag saknar er, ni vet precis vilka ni är och ni finns ständigt i mina tankar. Kärlek till er.

With love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar