onsdag 16 november 2011

Onsdagen den sextonde November tvåtusenelva

Äntligen är onsdagen över och det är de bästa dagarna kvar av veckan. Fem veckor kvar till jullovet, FEM! Att längta är dumt, helt otroligt dumt. Måste lära mig att leva nu, här.

Jag tror jag vet vad som saknas just nu, fotbollen! Att kunna släppa allt annat för en stund. Låta bollen glida över det gröna gräset och känna pulsen slå hårt, svetten som rinner från pannan, benen värker. MEN man är där, bara där just då, just i stunden. Känslan går knappast att beskriva, den MÅSTE upplevas. Nu ska jag fortsätta jobba. Den känslan kan man lika gärna vara utan :)

With love

1 kommentar:

  1. ÅHH Fotboll på gränsplanen! Läste nyss att du skrivit att man inte ska längta men jag längrar till sommar och sol och fotboll på gräset igen! Längtar oxå efter att få träffa dig igen! Puss på dig! <3<3<3

    SvaraRadera