söndag 4 december 2011

Söndagen den fjärde December tvåtusenelva

I natt när jag skulle sova kom jag på mig själv att ligga på tänka på att jag måste alla kroppsdelar utan huvudet under täcket. Sen måste det ligga två kuddar längs sidan som är närmast dörren, en kudde under huvudet och en Ogga på andra sidan. För om det skulle komma spöken så är jag skyddad. Jag kände mig ganska fånig, men att flytta om någon är inte ett alternativ. Jag är konstig.

Idag blir det lunch hos Kerstin (Oskars farmor), jobb och tvätt. Imorgon är det måndag med jobb och utv. samtal. Tänk om jag inte vart sjuk!! Då hade allt det varit över och det hade faktiskt varit skönt. Det är ett välidgt styrande för att få ihop allt. TOLV dagar!! Stå ut kära Gittan, stå ut!

Vid tangenten, Gittan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar