torsdag 1 december 2011

Torsdagen den första December tvåtusenelva

Har legat sjuk här sen i söndagskväll/natt. Så otroligt olägligt och tråkigt! Nu har äntligen febern gått ner men dras med en otroligt jobbig hosta. Känns ungefär som att man ska hosta upp lungorna. Har typ träningsvärk i magen på grund av detta. Inge vidare. MÅSTE ta mig till apotekeet idag o köpa hostmedicin, så här kan ja inte ha det!

Imorgon planerar jag att jobba, men om jag ska kunna det måste hostan lägga sig, kan ju inte hosta så fort jag öppnar munnen.

En sak är säker, i helgen blir det otroligt lungt! Jag har massor att jobba ikapp och får tillbringa tiden med det.

Julmånaden är här!
With love

Ps: Nu fick jag panik, snart är 2011 slut! Vart i helvete tog detta året vägen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar