fredag 18 maj 2012

Känn dig träffad om du vill!

Ibland förstår jag att ni tänker och känner som ni gör, för det mesta gör jag det INTE! Men en sak är säker har man aldrig själv varit med om det så kan man aldrig föreställa sig eller ens komma i närheten av att försöka förstå hur det känns. Hur mycket känslor som är i omlopp, hur mycket smärta som bara vill slita ut hjärtat. Om ni försöker att leva er in i min situation så lovar jag att ni inte ens känner en bråkdel av hur det är. Ni kan känna en massa saker, men det är jag som ska leva med dem. Ni kan falla tillbaka på ert trygga. Så försök inte få mig att må dåligt. Jag håller fortfarande på att bygga upp mitt liv, vårt liv. Bit för bit, det tar tid... lååång tid! Tråkigt när folk inte kan skilja på sak och person. Jag måste göra sånt jag mår bra av för att hålla mig uppe. Vissa människor och saker kan jag inte ha här då, för att det blir sprickor i mitt bygge fixar inte mitt hjärta! Jag känner oxå alla de där känslorna, dåliga samvetet som river i själen. Men mitt liv är inte som deras, ert eller någon annans. Även att månaderna tickar förbi så känns det fortfarande fruktansvärt vissa dagar, nätter.. om det är svårt att förstå så föreslår jag att ni glömmer mig och min existens. Kärlek till er som verkligen förstår och vårdar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar