tisdag 10 juli 2012

Förlåt!

Jag vill inte dö, ibland vill jag bara inte leva.

Det blir bättre, det blir bra! Någon gång är det vi, vår tur! Nu känns det bara tungt..

Hade bestämt att stå utanför, det där som jag blir ledsen av.. Livet i bubblan är visst inte enkelt.

Tänker mkt på vad jag tagit från andra, att få bli mormor, farmor, moster, morbror, farbror. Och framförallt att få bli pappa. De är värda att få bli det,.. Jag kan inte låta bli att hata mig själv för det jag gjort att de förlorat.

Någon gång men inte nu.. Jag vill inte dö, ibland vill jag bara inte leva.

1 kommentar:

  1. En som du ej vill ha kontakt med11 juli 2012 kl. 17:09

    Det är inte ditt fel allt som har hänt, ibland vill inte kroppen som du vill.

    Jag lovar att nästa gång är det din tur.

    Hoppas du har det bra annars.

    SvaraRadera