lördag 4 augusti 2012

Äntligen!

Som många av er vet så har jag ju målat en massa fönster och karmar med mera under semestern. Att stå i konstiga vinklar, i drag och utföra statiska rörelser har inte varit mega bra precis. I söndags vaknade jag med ont i nacken och ryggen. Det blev värre och värre, värst på nätterna och sömnen blev lidande både för mig och Oskar. Vakande och kunde inte röra mig. I torsdags blev jag sjukt trött på det hela och fick tag på en naprapat. Eftersom min bil inte var klar, Oskar har bytt ruta efter stenskottet som gjorde att den sprack upp och så har jag ju åkt i över ett år :P . Mamma fick följa med och köra :) Han var super duktig och trevlig. Masserade, knäckte och gav mig lite övningar. Så nu mår jag mkt bättre. Har sovit gott och kan röra mig nästan som vanligt. Så otroligt skönt! Är fortfarande lite stel men de går över, och ska ju tillbax dit på tisdag för mjukgörande massage :D .

Igår kväll var jag med Carina och Tojje på Sommarrodden. Tojje rodde för Sommen men det gick inget vidare :/ Va väldigt trött och hungrig sen. Men fick vänta på Oskar som åkte båt och skulle fixa pizza :) Kom i säng ca 22.30 och vid 03.00 ringde klockan för Oskar som skulle iväg till Göteborg och köpa något billift. Själv somnade jag om och sov till 9-tiden. Har plockat hemma, tvättat, handlat och fixat lite :) Imorgon är det sista dagen innan jag börjar jobba. Ska bli ganksa skönt att få lite rutin på livet igen, får se hur länge det varar :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar