söndag 12 augusti 2012

Lång natt

Blev inte riktigt som jag trodde igår, vi stod på Lidl parkeringen i ca 1 timme innan Hanna, Jocke och de andra kom för att hämta Oskar och Gustav. Jag mådde dåligt och ville bara åka hem. Men snäll som man är stannade jag och pratade sedan en stund med Hanna innan jag bestämde mig för att åka hem. Blev sängen direkt, mådde uselt. Vid 02 ringde Oskar och frågade om ja ville hämta dem, ville och ville!? Gjorde de iaf och med i bilen skulle en gubbe oxå me, som bodde åt fel hål! Och alla stank fylla! Usch! När vi äntligen var hemma skulle Oskar äta och stöka. Var väl i säng vid 03 igen.. Idag känner ha mig jävligt bakis trots att jag inte intagit en droppe, knepigt. Oskar sover och lär göra hela dagen, själv kan jag inte sova. Ligger i soffan och vilar. Har ont i halsen så funderar på att ta lite te..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar