söndag 5 januari 2014

Utflykt till badhuset

I torsdags em hämtade mamma mig och Olivia här hemma eftersom vi skulle åka till Sävsjö badhus på fredagen. Vår bil var trasig och väntade på en ny del. Vi sov hos mamma, gick väll sådär. Olivia vaknade många gånger i resesängen som hon sov i och ville sova bredvid mig. Problemet var bara att jag sov i en 90 säng så det blev för trångt och Olivia slog hela tiden huvudet, benen eller armarna i väggen. Har nog aldrig vart så glad över morgon ;) 
Efter mkt stök kom i äntligen iväg lite senare än planerat, jag, Olivia, mamma och Sofia. Med senare innebar ca 40 min vilket inte va bra då badhuset var helt överfullt. Men Olivia älskade det! Känns bra att vi gått på babysim för hon var helnöjd i vattnet även att det är 2 månader sedan vi badade. Hon "simmade" massor och på ett helt nytt sätt. Va så kul att se! Så nu måste vi verkligen komma iväg lite oftare. Synd bara att de va så mkt folk, man kunde inte direkt röra sig i bassängen och bebis poolen var full. Men men bättre lycka nästa gång. På em bad jag mamma köra hem oss orkade inte sova så dåligt en natt till. Var väldigt skönt att komma hem även om Olivia sov rätt kasst den natten oxå, vi hade ju iaf lite mer utrymme. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar