tisdag 11 mars 2014

De senaste mars

De senaste tre årens mars har bjudit på så otroligt olika livssituationer.

 År 2012 var den fylld av sorg och smärta. En dröm som slogs i tusen miljoner bitar på ett ögonblicks sekund. En månad med massor av tårar, rädsla och tankar om framtiden. 

År 2013 var en total motsats. Stor och rund om magen var det en månad av förväntan, glädje och spänning. Snart, snart skulle jag få bli förälder, mamma. Ja skulle få hålla i de där lilla barnet som jag längtat så otroligt mkt efter. Vilken otrolig lycka som fanns inom mig. 

Nu 2014 sitter jag här med världens finaste dotter som snart fyller 1 år. Tänk att det snart redan passerat ett helt år sedan denna underbara älskade tjej. Jag är mamma och har vart det i 11 månader.  En av de absolut bästa tiderna i livet. 

Undra var livet för med sig nästa mars? Var är vi då? Vad har hänt sedan sist? 

Älskade, älskade Olivia, du gör mig hel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar