måndag 24 mars 2014

Livet i mars månad

Mycket har hänt sedan sist! Känns som att bloggen får pausa ganska mkt nu, men d gör inte så mkt egentligen, finns inte tid är de ändå inte roligt. 

Sedan sist har vi iaf haft full rulle. Jag har vart på möhippa för Linette, vi har vart i sandsjöbaden och ätit med min mormor och morfar, det har vart bröllop och då sov Olivia i Moaryd hos mormor. Vi har vart ute en massa och kollat på änderna vi även givit dem lite mat, Olivia älskar att titta på änderna! Olivia har lekt, lekt och lekt. Vi har vart på BVC och gått godkänt, de va längesedan vi fick de ;) och Olivia babblar och babblar. 

Snart är det även dags för Olivias ett årsdag. Kan inte begripa att ungen redan är ett år!! Gör lite ont i hjärtat att tiden går så snabbt. Snart är det dags för förskola och jobb. Men trots att de le lite ont är ja glad, glad över att se hennes fantastiska utveckling. 

Nu ska jag återigen ägna mig åt mitt lilla busfrö. Får se när vi hörs igen.. Blev en ganska tråkig uppdatering men de som inte vill läsa behöver ju inte ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar