torsdag 9 juni 2016

Håkanhelg

I söndags åkte jag till Göteborg för att uppleva en av de mest magiska konserter, Håkan Hellström på Ullevi. Fick även två otroligt härliga dagar tillsammans med väldigt fina vänner. Shopping, god mat, lite vin, sol och en massa kärlek. 


Jag skulle väll kunna säga som så att gammal vänskap rostar aldrig ❤️ 

Jag är så glad att jag har vänner som verkligen får en att må bra. Som tankar en med en massa energi, för trots att jag sovit mycket mindre än vanligt känner jag mig fylld av både energi och glädje. För trots att man inte umgåtts eller knappt setts på flera år för vissa så känns det som det var igår. Och de kallar jag riktig vänskap 💕 

Men det som är allra bäst med att åka bort är att få komma hem igen. Åh, vad jag saknar mina små när man är iväg. Men det är otroligt nyttigt, både för dem och för mig. 

Nu hoppas jag att sommaren bjuder på några festliga tillfällen där jag kan få vara jag igen och där lite gamla saker kan få lite liv igen 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar