tisdag 14 juni 2016

Kolmården

Har helt glömt bort att printa ner om helgens utflykt till Kolmården. I lördags åkte vi dit efter en låååång tids väntan enligt Olivia 😝 och så glad och förväntansfull hon blev när jag berättade att idag är det dags. Efter mycket bök och stök kom vi iaf iväg och både Oskar och jag var förvånade över att det bara tar dryga timmen upp från oss ☺️ dock är det ju lite för dyrt för att göra en sådan utflykt ofta för att gå in kostar ju en hel del. 

Vi hade med oss matsäck och det var så mysigt att sitta där inne och fika. Vi tog svängen om djuren först och både Colin och Olivia tyckte det var väldigt spännande. Även sälshowen lyckades vi se, mest Oskar och Olivia eftersom Colin inte var så intresserad. Konstigt att folk ger en så arga blickar när ett barn låter lite.. Antingen har de aldrig haft småbarn eller sä har de glömt bort hur det var. 

Olivia skulle även åka en lite mindre berg och dalbana. Vilket jag satte mig emot för jag tyckte hon va lite liten men hon gav sig inte så vi provade och jag tror inte hon gör det igen på några år 😁 de va lite läskigt mamma, Sa hon efteråt 😂

Sist gick vi till bamses värld, tittade på teater och åkte lite karuseller. Olivia kramades även lite med Skalman. Hon älskade verkligen teatern som var precis lagom lång och passande för yngre barn 👍🏼👍🏼

En väldigt lyckad dag! Familjetid är så viktigt! ❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar