onsdag 9 november 2016

Fullt ös!

Swish sa det bara! Nu är vi redan inne på den fjärde veckan med jobb och dagis. Inte klokt hur tiden bara rusar fram. Det mesta flyter på bra. Det går bättre och bättre för Colin. Han är fortfarande jätte ledsen när jag ska lämna honom. Han börjar redan vid grinden ute sen är han ledsen när vi lämnar Olivia och blir jätte ledsen när vi kommer in på hans avdelning för att sedan bli hysteriskt ledsen när jag lämnar över honom 😢 . Men nu är han iaf glad större delen av dagen efter lämningen. Första 1,5 veckan va han ledsen nästa hela dagarna, åt i princip inget och sov jätte dåligt. Så nu väntar jag på att han ska va " glad" vid lämning oxå 😮 
Olivia hår oftast bra, ibland är hon ledsen när jag lämnar me oftast inte. Och dagarna funkar bra. Hon är trött men det är ibte så konstigt. Det är ju helt andra tider och mycket längre dagar. 

För mig flyter det mesta på bra. Jag är varm i kläderna och har lärt mig alla nya namn ☺️ men jag är såååå TRÖTT på kvällarna. Orkar inte va vaken längre än till 21 då somnar jag som en stock 😴 får väll delvis skylla på årstiden 😁

Nu försberedelser för imorgon, då nalkas nya utmaningar både på arbetet och på hemmaplan ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar