torsdag 9 december 2010

Två månader.

Idag är det två månader. Två månader sen det liksom blev på riktigt, inte bara dejtande eller vad det nu ska kallas. Utan ett datum då han och jag blev vi, oss.. de som andra kallar dom, ni.. Ja ni fattar?

Igår var jag hos mitt hjärta, när jag ser hans leende smälter jag till en liten plö. Jag blir varm och mitt leende sprider sig över mina läppar även om jag inte vill :P
En natt ensam i min säng, sen får jag somna till dina andetag igen.. UNDERBART! Och nu är det bara 2 nättter till sen är vi på kryssningen. En kryssning som jag hoppas blir alldelles, alldelles underbar :)

Igår hade vi fest på jobbet, regnskogsfest. Det var otroligt trevligt måste jag säga. Imorgon slutar jag kl 12.15 och sen ska ja till läkaren 13.30 efter de.. ja då ska jag vänta tills jag kan åka till min fantastiska pojk. Det är kärlek, på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar