onsdag 18 maj 2011

Det blir bättre.. eller?

Åhh, jag är så trött på att vara trött! Jävla pollen, jävla stress, jävla allt som gör att jag inte orkar det jag vill.

Det blir bättre.. och sen sämre. Jag vet att jag har en höst framför mig som kommer innebära minst 45 h jobb i veckan, högst troligt att det blir mer. Pendla 2 timmar varje dag för att komma dit och hem. Men jag vet att jag kan fixa detta! Och jag ska! Men just nu känns allt bara för övermäktigt.. man vet så lite när det är så mkt man borde ha koll på, borde veta, kunna osv. Det kommer bli mkt att ta in och jag kommer vara tröttare i höst än någonsin tidigare.. Kommer få dagar som börjar 6.45 när jag åker hemifrån och slutar nog inte när jag beräknar att landa hemma 17.30-18.30 då väntar mer jobb skulle jag tippa på. Jag vet att jag väljer det själv men ändå är jag lite orolig över hur allt ska gå, det är ju trots allt en enorm omställning! Och att vara del i två verksamheter kommmer bli tufft. Fotbollen kommer mer all säkerhet att hamna på hyllan och jag vet inte hur mitt hjärta ska fixa det.. Tur jag har Oskar <3 elljusspåret utanför dörren och ett helt hus att pyssla med när det blir minsta stund över. Jag kommer ju sakna en viss Ix enormt.

Jag tror på hösten, jag tror på mig, på oss och att allt kommer bli BRA! Och om inte har jag givit det en chans och sen kan man bara fortsätta leta, finna och testa.

1 kommentar:

  1. det blir nog bra ska du se, jag kommer sakna dig otroligt mycket! :/ men men.
    <3

    SvaraRadera