onsdag 11 maj 2011

Onsdagen den elfte maj tvåtusenelva

Idag är det 2 veckor kvar :) faktiskt är vi i luften sen en timme tillbax. Jag längtar mest efter att luta mig tillbax och läga handen i Oskars och känna att vi har så mkt tid framför oss <3 underbart kallas det! Inte nog med det så närmar det sig semester, flytt och massa fina dagar!

Jag är trött som en mört nu. Har jobbat 6.30-14.30 sen t Vetlanda för att göra stan med Hanna, köpa paket till älsk och sen fara hem och bokstavligen däcka i soffan. Är helt sjukt trött, jävla helvetes bajs pollen!! Kommer troligen somna snart.. men borde inte! Saknar Oskar men får vänta till helgen.. Det är mkt nu! Borde jobba, borde va hos mormor och städa, borde, borde, borde.. Men jag orkar inget alls. SOFFAN, det orkar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar