lördag 21 maj 2011

Lördagen den tjugoförsta maj tvåtusenelva

Idag för 5 år sedan åkte jag för första gången till Turkiet, Alanya. Klassresa innan studenten med Sp3A, en underbart rolig resa som jag aldrig kommer glömma. Sedan dess har det blivit två gånger till och nu är jag snart där för fjärde gången. Idag är det endast 4 nätter kvar! Inte klokt vad fort tiden har gått. Men som man har längtat!!

Idag ringde klockan 6.45 för tvätt och morgonpromenad. Va så skönt att vara ute helt ensam i solen och bara gå. :) Nu tvättar jag för fullt och ska till apoteket om en stund. Sen blir det packa väskan och åka till älskling. Måste jobba lite oxå men det hinner jag. När vi kommer hem från turk jobbar man 4 veckor sen är det semester i 3 veckor ! underbart det oxå. Efter det börjar min utmaning som jag ser fram emot med skrcäkblandad förtjusning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar