måndag 31 oktober 2011

Den trettioförsta Oktober tvåtusenelva

Jag har lite smått panik på jobbet. Även att jag försöker att se det positivt och att det lugnar ner sig efter jul när ansvaret inte längre är mitt. Men det är ändå 7 veckor till av enormt slit.. och för vad iaf? Tah, lite irriterande faktiskt. Jag skulle vara ledig denna veckan och som det ser ut just nu blir det inte många timmars ledigt. Undrar just vad chefen har att säga om detta? Aja, strunt samma det är som det är och jag blir tröttare och sover sämre, ser ut som ett levande lik, ful rent ut sagt. Jag ser typ fult mager ut i ansiktet med mörka ringar runt ögonen, torr och ögon som knappt orkar hållas öppna. Hjärtat lever sitt eget liv och huvudet vill bara inte sluta dunka.

Kanske borde skriva ngt vettigt och roligt oxå.. Hmm.. Jag älskar vår soffa. Den kramar om mig när man sätter sig. Längtar efter nya sängen oxå, just nu sover jag på fjädrar och då menar jag inte mjuka utan sådana av ngn metall!

På onsdag ska jag träffa Alex och magen, en ljusglimt i tillvaron :)

With love

1 kommentar:

  1. Va är det som händer efter jul eftersom du inte längre har ansvar?

    SvaraRadera