lördag 15 oktober 2011

Lördagen den femtonde Oktober tvåtusenelva

STORSTÄD! Har gnott sen klockan 7.00 imorse, ganska duktigt om jag själv får säga :) Blir så fint! Har även sprakat så fint i kaminen och värmen är underbar! Mår mycket bättre nu i både kroppen och knoppen :) Har varit en väldigt jobbig veckan men jag hoppas att kroppen återställer sig nu och att allt annat oxå blir bra. Känns faktiskt bra och på onsdag får vi se hur det kommer se ut längre fram :)

Igår kom Emma och Robban på spontanbesök. De hade vart i Sthlm och hade vägarna förbi. Trevligt! Saknar faktiskt många i min familj ganska mkt i perioder. Ni är så fina och jag är så gald att jag har er.

Ikväll har Ogga bokat bord på hemligt ställe. Spännande, första gången vi går ut och äter bara han och jag. Ska bli så mysigt! Igår sa han bara imorgon får du ta på dig finkläder för vid 19 har jag bokat bord på ett ställe :D

Älskar dig av hela mitt hjärta!

Grattis till morfar som fyller år.

1 kommentar: