onsdag 15 maj 2013

Vikt

När jag var på inskrivning i v 10 vägde jag 61 kg. Gick upp ganska sakta i början och tänkte att vågen skulle stanna på ca +10 kg ungefär. Men oj så fel man kan ha! I slutet av graviditeten skenade kilona bokstavligt talat iväg. Vid sista vägningen i v 41+0 vägde jag hela 85,5 kg! Jag har aldrig tidigare i mitt liv ens vägt över 70 kg. En total viktuppgång sedan v 10 på 24,5 kg! Tyvärr vägde jag mig aldrig precis efter förlossningen men anar ju att man gick ner en 8-10 kg där med vatten, bebis och moderkaka.

För en vecka sedan stannade vågen på 70,5 kg. Har 9,5 kg kvar till vikten jag började på. Är skapligt nöjd :) men å andra Sudan skulle jag kunna väga vad som, har ju fått den finaste gåvan man kan få. Vårt älskade lilla bus, vår Olivia.

130413 kl 21.20 Det vackraste vi gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar