tisdag 24 augusti 2010

Augusti.. ?

Att vara stark, var innebär det? Asså egentligen, på riktigt. Inte fysiskt utan psykiskt. De säger ju att man blir starkare av saker, mn ibland undrar jag om det inte bryter ner mer. Fast det kanske är som när man tränar? Att det först bryts ner och sen byggs upp :D ? Man kan ju hoppas! Och jag försöker att vara stark och tänka att jag klarar ALLT om jag bara vill. Sen kasnke det itne alltid blir så bra som jag vill, men det är väll så antar jag. Huvudsaken är väll att man gör så gott man kan och sen får det räcka. Mer kan man ju ändå itne göra.. fast oftast kasnke man kunde gjort bättre?

Aa.. eller nått. Jag vet inte.. och är det verkligen augusti? De känns ju mer som oktober, på träningen hade man behövt både halsduk och vantar! INTE OKEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar