fredag 20 augusti 2010

Varje dag

Varje dag är den andra lik.. eller? D känns precis så ibland, fast så är de knappast. Varje dag händer saker som är liksom ovanliga. Som i onsdags när jag var på väg till tvättstugan rusar två flickor i 5-6 års-åldern fram och kramar mig och säger att de tycker om mig.. jaha? Jag har aldrig sett dem innan och nu hälsas det artigt..

Livet är konstigt, vardagen är konstig. Och i tisdags spelade vi match mot vrigstad hemma. Hejaklacken var på plats, vrigstad inledde och gjorde 1-0, vi fick straff och genom Julia blev det 1-1, sedan kontrade de och 2-1 var ett faktum inför halvlek, vi kom igen och spelade starkt, Julia satte ännu en boll och det var 2-2. Sedan hände det, jag kommer förbi på vänsterkanten och ska slå ett inlägg till Julia, den nuddar fingerspetsarna på målvakten och lite på en vrigstadspelare och in i höger hörnet rullar bollen. VA!!!! Jag gjorde mål, shit!! Med vänsterfoten, kram kalas! Och en kullerbytta för att fira, en kullerbyta som gjorde mig snurrig i bollen. BYTE! Strax efter fastställer Tinna slutresultatet till 4-2, ett faktum till är att IFK HULT kan spela fotboll, MEGA BRA!

1 kommentar:

  1. icca högerback tydligen..20 augusti 2010 kl. 22:58

    vi är grymma! :D ifk hult power!

    SvaraRadera