fredag 13 augusti 2010

Inte klaga..

Jag borde verkligen vara nöjd, och ngn stans tror ja ändå att jag är det. Mitt liv kanske är ganska meningslöst och tråkigt ibland. Liksom typ vardag, men så är nog de flestas antar jag. Sen finns det stunder som tar en till andra världar, till platser som gör att man står ut med det tråkiga. I fotbollen är jag fri, tolalt! På den gröna planen finns inget annat, ingen vardag, trots att den är del i det, eller?

Jag har världens finaste vänner, som är på RIKTIGT. De får mig att må bra och känna mig älskad. De gör min vardag bättre och de gör min Ovardag till den bästa som gör att vardagen blir överlevlig.

Vardagen är nog ändå ngt som gör att man kan njuta så enormt av vissa saker. De bryter det vardagliga och gör att man kan leva i det med minnen. De gör den enklare och får en att hitta ny kraft. Om allt skulle va roligt jämt hur vet man då att det är roligt? Man måste ju veta vad som är tråkigt för att veta vad som är kul, eller? Det säger iaf Alfons! Och jag är ju Mållgan, iaf Alex!

Jag VILL ! Tro inget annat.. jag ska tänka ut ngt bra tror jag allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar