söndag 28 juli 2013

Bra dag!

Gårdagens eftermiddag spenderades på bästa sätt hemma hos Alex, Johan och Gillis tillsammans med Linette, Marian och Selma. Det var sådär lagom skönt väder, det grillades och åts, skrattades och pratades. Otroligt skönt att umgås med andra som har barn måste jag säga. Inte för jag har något emot att umgås med de som inte har barn men det blir lite enklare. Alla har ju ngn att se efter, ta hand om, byta blöja på osv. I vilket fall var det väldigt trevligt! Och måste göras om :) bestämde även att vi ska gå ut i september. Har inte druckit en droppe på  över ett år och onykter har jag inte heller varit på över året. Menar inte att jag ska ut och bli redlös men liksom känna lite på det gamla livet. 

Nu aka jag kolla på em fotbollens final innan jag måste ut i regnet! Olivia och jag har haft mysdag inne så är dags att gå ut sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar