söndag 7 juli 2013

Har sommaren kommit?

Imorse när jag vaknade hade jag sprängande huvudvärk. Tackar Olivia för att hon somnade om strax efter sju och sov till halv tio då jag kände mig mer utvilad och utan värk. Annars har dagen bjudit på massa sol så vi har tillbringat de mesta av tiden ute. Tog en promenad nu i em och trodde jag skulle flyta bort, svettades som en tok! 

Vi har även vart hos Oskars farmor och ätit middag, gott och skönt att sitta ute på altanen. Olivia skötte sig jättebra ! Satt i sin babysitter hela tiden vi åt och kollade sig storögt omkring. Kan säga att det finns massa fina blommor i olika färger att kika på :) 

Nu har hon somnat i mitt knä, underbara unge. Bäst att sitta still så hon får några minuter. Har som vanligt bara sovit lite, sammanlagt kanske 1,5 h. Inte mkt för en snart tre månaders! 

Trött tjej i sommarkläder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar