onsdag 10 juli 2013

På vift

Varje dag denna veckan har Olivia och jag åkt hemifrån tidigt och kommit hem på kvällen. I måndags hade vi hel dag i Talludden med Emma och Milo. Mie, Icca, Danne, Tinna och Robban var oxå med delar av dagen. Tillbringade största delen på altanen, gjorde fotavtryck i gips till Olivia, åt, fikade och pratade en massa. 

Igår åkte vi hem till Moaryd och mamma/mormor. Känns så skönt att få komma hem till mamsen. Hon tar gärna Olivia, byter blöjor och underhåller så jag kan få vila ett tag.

Imorse frågade Emma om vi ville med henne och Milo till Linköping då de skulle köpa nu bilbarnstol till Milo. Sagt och gjort, blev en hel dag! Åkte vid 10 och kom hem vid 18. Olivia skötte sig utmärkt i Linköping, dock skrek hon större delen av bilresan både dit och hem. Sen skrikmararhon innan hon somnade lungt i spjälsängen. Tredje natten hov sover där nu och det går fint. I natt sov hon 20-05 ! Vilket fick mina bröst att rinna över ;) 

Ska försöka att sova nu, har haft egen tid framför fotbolls EM, att missa två straffar och tre poäng är ganska illa av ett landslag. 

Imorgon ska vi vara hemma, ta
Det lungt och bara mysa, jag och min underbara Olivia! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar