fredag 9 september 2011

Farfar, du fattas mig.

Det har snart gått 4 dygn sen du tog ditt sista andetag i detta jordelivet. Har fortfarande svårt att förstå att du för evigt är borta. Jag saknar dig varje dag även om jag börjat bearbeta min sorg. Om en vecka är det sista farvälet, din begravning. Jag bävar för dagen, så mkt tårar som kommer rinna nerför mina kinder. Jag vill att dagen ska komma och gå så man kan börja bygga upp allt igen. Sorg blir till saknad, saknad blir till ett ärr som innehåller så mkt minnen som berikat mitt liv. Så många skratt du har givit mig, så mkt kärlek, vänskap och råd om livet.

Tur att vi är många, har varandra, många famnar att falla i, många som kan torka tårar och ge en hand att hålla.

"Jag är inte död, jag har bara gett mig av"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar