onsdag 7 september 2011

Saknaden dig, farfar

Har så svårt att förstå att du inte finns här längre. Svårt att sätta orden. Du är borta, död, avliden.. jag kan inte tro det. Kan inte fatta att din röst inte kommer finnas i andra änden av luren när man ringer, att ingen kommer öppna din dörr och att du aldrig nånsin mer kommer att skratta och le. Dina dagar här hos oss är slut. Jag tror jag talar för alla när jag skriver att vi saknar dig! Vi kommer att sakna dig ännu mer när vi tvingas genomgå dagar då borde vart med.

Sen du dog har det i princip regnat hela tiden. Jag vill så gärna tro att det är för dig, att det är dina och våra tårar som faller. Att du tänker på oss och saknar oss så som vi saknar dig. Jag hoppas du har det bra där du är nu, bättre än din sista tid hos oss.

Du finns inte här så vi kan se dig, höra dig och känna dig, men du kommer för alltid finnas i våra hjärtan.

Förevigt saknad <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar