fredag 2 september 2011

Fredagen den andra september tvåtusenelva

Olyckor kommer sällan ensamma.. eller vad är det de brukar säga? Är det likadant med sjukdommar? Man blir ju sällan bara lite förkyld. Ofta får man ju feber, ont i halsen, hosta, huvudvärk mm. Så är det iaf för mig just nu. Även om jag troligen är på bättringsväg så har hostan tagit över det mesta vilket känns sådär. Kan knappt föra en konversation med sambon utan att hosta upp lungorna. Aja, nog om klagandet. För övrigt är jag nog ganska nöjd tror jag. Ska försöka att få några fler knop gjorda idag än igår. Plus är iaf att jag har lyckats jobba lite idag, dock hemifrån!

Linköping och ny säng och soffa får vänta, jag behöver vila i helgen och inte flänga i affärer och springa på stan. Blir film, soffmys, sova och god mat :D

Och så var det plötsligt september, och insiketen om att jag har mindre än en månad kvar som 23-åring..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar