tisdag 25 december 2012

Julafton

Julafton, vaknade tillsammans med finaste och åt en god frukost. Sen fick Oskar öppna ett paket eftersom han så gärna ville och typ visste vad de innehöll. Vid 12 åkte vi till Oskars farmor där vi åt julmat, pratade och kollade lite på tv. Vid tre tiden åkte vi hem en sväng och jag sov någon timme. Var så trött att jag inte visste va jag skulle göra. Vid halv sex åkte vi upp till Oskars föräldrar där vi åt mat, spelade spel och hade julklappsutdelning. En lagom och fin julafton.

Av Oskar fick jag en jätte fin klocka som jag önskat mig. Fast han hade på egen hand fixat vilken klocka osv, bra smak! Sen fick jag en glassmaskin, en elvisp grej, pengar, en tröja, vantar mm av Oskars mamma och pappa. I Moaryd fick jag pengar, bok, ett spel, en ring, ett par underbara tofflor, armband mm. Är jätte nöjd med allt!

Lilla bus fick ett par strumpor av Mie oxå, och det roliga var att när jag öppnat de så började bus att sparka i magen :)

God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar