söndag 30 december 2012

Tanker från en gravidhjärna

Känner mig fortfarande väldigt trött! Sovit skapligt inatt, bara varit uppe en gång på toa. Kanske beror tröttheten på alltsom snurrar i min skalle bara. Och för att ge extra krydda så hände ngt med bilen igår oxå. Oskar ska försöka fixa det idag men problemet är att det inte finns plats i verkstaden just nu! Och gravid som man är gråter man ju för det mesta.

Tänker oxå mkt på lilla bus, vem det är, om denne mår bra i magen, allt som borde göras innan osv osv. Tänker mkt på bus rörelser och blir såklart orolig så fort jag inte känner bus på några timmar.. Åhh! Blir galen, även om man är sådär mega super lycklig så är det jobbigt. Vill bara ha min unge här nu! Fast inte förens om 3 månader! Men vill att det ska vara om tre månader nu!

Kan tillägga att lilla bus har fått hela magen att hoppa nu på morgonen. Så tror nog att de lilla busfröet mår bra. Så som sagt, gravid, gråtmild och förbannat trött! Jag trodde ju jag skulle bli pigg av att vara ledig.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar