lördag 15 december 2012

Sömnproblem

Kan inte sova fast det är lördag, typiskt. Kanske somnar om då jag är rätt trött faktiskt. Eller är det så att jag känner att jag har mkt att göra idag och av den anledningen inte kan sova vidare. Kan även bero på att lilla bus varit vaken och kulltat runt, nu sover iaf bus och Oskar igen.

Igår jobbade jag sen turen och slutade 17.15. Hade julpyssel, göra söta garntomtar och göra gele ljus. Jag stod mesta delen vid spisen med ett barn och smälte gele. Blev fina lycktor, kanske ska man försöka sig på att göra en :) efter de bar det av till Willys för att handla. Efter plock och stök hemma sen blev de taco och mys med massa ljus :) gick och la mig runt nio och somnade bums!

Ska försöka sova nu så jag inte blir tok trött mitt på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar