torsdag 20 juni 2013

Längesedan sist

Längesedan igen, tiden räcker inte riktigt till åt allt man vill och borde göra. Det har iaf hänt en hel del. Jag har vart ute i Höreda och hälsat på och alla ungar har fått träffa Olivia. Vi har vart på läkarbesök på BVC, allt såg jättebra ut med Olivia. En pigg och rörlig tjej! Vi har kollat på fotboll, vart hos mamma/mormor, köpt en ny bil, med mera med mera! 

Idag har Olivia och jag vart och hälsat på på sommens skola där jag ska jobba efter mammaledigheten. Va jätte trevligt och man känner sig verkligen välkommen. Sedan mötte vi upp Emma och Milo i Tranås och har haft en heldag på stan. Olivia har skött sig jätte bra. När vi kom hem hade Olivias farmor vart och köpt ett babygym vilket vi var tvugna att prova. Olivia verkar tycka det var roligt :) hon kommer nog aldrig vara utan något ;)

Nu sover Olivia gott och Oskar är ute med Gurra i båten. Jag har massor som jag borde göra men just nu behöver jag njuta av lite egen tid!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar