tisdag 17 september 2013

Dåligt!

Fy va dålig jag har blivit på att blogga. Får köra en uppdatering sen sist igen. 

I söndags var det som vanligt babysim. Det gick galant, trodde det skulle gå åt skogen eftersom Olivia visade tydliga tendenser på att hon var på tok för trött när vi var hos Oskars farmor och åt innan. Hon somnade även i bilen på väg till simhallen. Men det gick för första gången jätte bra att duscha, Olivia verkade till och med gilla det. Och vi badade hela tiden. Olivia va super glad och sparkade och hade sig. Hon fick även vatten över huvudet och bara skrattade efter. Underbart! Efter sov hon gott! Oskar och jag började rensa ur garderober och när Olivia sedan var vaken satt hon glatt och tittade på. På kvällen tände vi i kaminen för första gången denna höst/vinter. Så mysigt! 

I måndags var vi hemma hela dagen. Är skönt med sådana dagar. Jag rensade ur delar av min garderob. Vi var ute på långpromenad och bara mös hemma. 

Idag har vi vart på öppen förmiddag här i sommen. Va inte så många där idag men var trevligt iaf. Olivia älskar sångstunden och verkar tycka om att kika på de andra barnen. På eftermiddagen verkade Olivia vara väldigt trött. Hon sov ganska mkt och jag blev orolig över att hon inte mådde bra. Men efter lite sömn var hon sitt vanliga busiga jag igen. Jag däremot har fortfarande huvudvärk och illamående. Men hoppas det går över snart. Nu på kvällen tog vi en promenad innan Olivias bad. Bullade upp med en kudde så Olivia skulle se lite mer. Vet inte om hon gillade det. Hon verkade mest trött ;) 
Blev mkt kläder och vantar på lilla skruttan. Höst ute idag ju :) 

Imorgon är det dags för Olivias andra vaccinering.. Bävar!! Dessutom jobbar ju Oskar så jag får åka ensam.. Nåja det blir morgondagens bekymmer. Nu ska jag snart krypa ner och hoppas på en skaplig natt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar