måndag 23 september 2013

Måndagen den tjugotredje september tvåtusentretton

Måndag är lika med hemmadag. Så idag har vi bara vart hemma om man inte räknar med förmiddagens promenad :) är så skönt! Dock har Olivia vart gnällig hela dagen men vid 19-tiden kom äntligen bajslasset och hon blev den där härliga super glada ungen igen. Åt nästan en halv portion gröt oxå innan hon somnade på två röda strax efter 20. Nu sover Oskar oxå och jag ska väll snart oxå krypa ner. Imorgon ska vi till Eksjö och Hult en sväng. Trodde även jag skulle på en grej med nya jobbet, men visade sig att den har frivillig och eftersom jag är ganska bra på datorer (skryter inte, men är bättre än många kollegor ;) dvs äldre generationen) så skippar jag den. Hade ändå inte barnvakt och känns ju inte så lyckat att dra med sig Olivia på en föreläsning som varar i 3 timmar. Kan bli en sväng till öppna förskolan på förmiddagen istället. Får se lite hur det känns. Jag mår isf bra nu igen, bara lite förkyld. Olivia verkar klarat sig och det är ju de som är huvudsaken. 

Godnatt på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar